10 situacija u kojima je primjereno vratiti hranu u restoranu

u-restoranu

Malo koja situacija frustrira kao neispunjena očekivanja u restoranu – naručili ste “fenomenalno” jelo no ono što ste dobili daleko je od toga…

Što učiniti u takvoj situaciji? Hoćete li nešto reći, vratiti hranu, i biti ona osoba? Bez brige, u takvim situacijama možete slobodno vratiti hranu bez da na sebe navučete gnjev cijelog osoblja restorana, ali dok god je situacija primjerena. Pogledajte o kojim situacijama se radi!

  1. Vaš odrezak nije pripremljen na pravi način.
  2. Hrana je zagorena.
  3. Hrana nije dovoljno kuhana.
  4. Naručili ste jelo a niste bili svjesni da ste alergični na neki od sastojaka.
  5. Jelo je vrlo ljuto iako to nije bilo naglašeno na meniju.
  6. Dobili ste nešto što niste naručili.
  7. Našli ste vlas (tuđe) kose u svom tanjuru.
  8. Čini vam se da je dio jela prethodno podgrijan dok je ostatak jela hladan.
  9. Dobili ste porciju primjerenu za predjelo iako ste naručili glavno jelo.
  10. Jelo je preslano.

Jeste li ikada doživjeli neku od ovih situacija u restoranu? Što ste učinili? Podijelite u komentarima.

Sviđa li vam se članak? Ocijenite ga, lajkajte i podijelite ♥

2.42 / 5 (19 votes)
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Najnovije zanimljivosti: