Malo koja situacija frustrira kao neispunjena očekivanja u restoranu – naručili ste “fenomenalno” jelo no ono što ste dobili daleko je od toga…
Što učiniti u takvoj situaciji? Hoćete li nešto reći, vratiti hranu, i biti ona osoba? Bez brige, u takvim situacijama možete slobodno vratiti hranu bez da na sebe navučete gnjev cijelog osoblja restorana, ali dok god je situacija primjerena. Pogledajte o kojim situacijama se radi!
- Vaš odrezak nije pripremljen na pravi način.
- Hrana je zagorena.
- Hrana nije dovoljno kuhana.
- Naručili ste jelo a niste bili svjesni da ste alergični na neki od sastojaka.
- Jelo je vrlo ljuto iako to nije bilo naglašeno na meniju.
- Dobili ste nešto što niste naručili.
- Našli ste vlas (tuđe) kose u svom tanjuru.
- Čini vam se da je dio jela prethodno podgrijan dok je ostatak jela hladan.
- Dobili ste porciju primjerenu za predjelo iako ste naručili glavno jelo.
- Jelo je preslano.
Jeste li ikada doživjeli neku od ovih situacija u restoranu? Što ste učinili? Podijelite u komentarima.